Zmiany wprowadzono z powodu:
Pracownicy
Renata Muzyka – inspektor ds. księgowości ,
Do zakresu obowiązków należy głównie:
- prowadzenie obsługi finansowo – księgowej miejskich przedszkoli, szkół i gimnazjów w zakresie wyodrębnionych rachunków dochodowych oraz kont pomocniczych, w tym obsługa bankowa,
- sprawdzanie dokumentów księgowych przedszkoli pod względem formalno – rachunkowym,
- prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej rachunków wyodrębnionych dochodów i wydatków jednostek,
- prowadzenie rozliczeń w zakresie kosztów żywienia w przedszkolach,
- prowadzenie obsługi finansowo – księgowej ZFŚS obsługiwanych jednostek, w tym wypłata świadczeń.
Marta Rojek – księgowy,
Do zakresu obowiązków należy głównie:
- prowadzenie obsługi finansowo – księgowej jednostek miejskich przedszkoli , szkół i gimnazjów w zakresie kont ogólnych (wydatki budżetowe), w tym obsługa bankowa,
- sprawdzanie dokumentów księgowych miejskich przedszkoli, szkół i gimnazjów pod względem formalno – rachunkowym,
- przygotowywanie miesięcznych zestawień wydatków jednostek oświatowych,
- prowadzenie ewidencji i rozliczeń kontrahentów, - uzgadnianie zakupów majątkowych w obsługiwanych jednostkach oświatowych.
Aneta Siwek - specjalista ds. płac
Do zakresu obowiązków należy głównie:
- kompleksowa obsługa wszystkich wypłat wynagrodzeń pracowników szkół podstawowych, gimnazjów, przedszkoli, instytucji kultury, oraz Centrum, w tym obsługa bankowa,
- prowadzenie spraw i dokumentacji w zakresie ubezpieczeń społecznych,
- sporządzanie deklaracji ZUS, deklaracji podatkowych,
- sporządzanie sprawozdań w zakresie kadrowo- płacowym, - prowadzenie dokumentacji potrąceń, w tym komorniczych,
- wystawianie zaświadczeń o zarobkach,
__________________________________________________________________________
Joanna Wójcik - specjalista ds. księgowości
Do zakresu obowiązków należy głównie:
- prowadzenie obsługi finansowo – księgowej miejskich instytucji w zakresie kont ogólnych, oraz wydzielonych rachunków, w tym obsługa bankowa,
- sprawdzanie dokumentów księgowych miejskich instytucji kultury pod względem formalno – rachunkowym,
- przygotowywanie miesięcznych zestawień wydatków miejskich instytucji kultury,
- prowadzenie ewidencji i rozliczeń kontrahentów, - uzgadnianie zakupów majątkowych w obsługiwanych instytucjach kultury,
- rozliczenia podatku VAT.
____________________________________________________________________________
Regina Pałaszewska - starszy specjalista ds. księgowości
Do zakresu obowiązków należy głównie: - wykonywanie czynności przypisane głównemu księgowemu miejskich instytucji kultury ,
- prowadzenie obsługi finansowo – księgowej miejskich instytucji w zakresie kont ogólnych, oraz wydzielonych rachunków, w tym obsługa bankowa ,
- sprawdzanie dokumentów księgowych miejskich instytucji kultury pod względem formalno – rachunkowym,
- przygotowywanie miesięcznych zestawień wydatków miejskich instytucji kultury,
- prowadzenie ewidencji i rozliczeń kontrahentów, - sprawozdawczość,
____________________________________________________________________________
Barbara Szczapa - samodzielny referent ds. kadrowo - administracyjnych
Do zakresu obowiązków należy głównie: - prowadzenie spraw kadrowych pracowników Centrum oraz instytucji kultury, - prowadzenie składnicy akt Centrum i współpraca z Archiwum Państwowym, - prowadzenie spraw organizacyjno - administracyjnych Centrum, - pełnienie funkcji administratora bazy informacji (ABI), - prowadzenie bazy danych SIO dla miasta Ostrów Mazowiecka, - zamówienia publiczne Centrum, - prowadzenie i ewidencja składników majątkowych Centrum , w tym uzgadnianie zakupów majątkowych, - rozliczenia z Powiatowym Urzędem Pracy (staże, prace interwencyjne, roboty publiczne, inne)
____________________________________________________________________________
- pomoc administracyjna
Do zakresu obowiązków należy głównie:
- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- rozliczanie dotacji z budżetu miasta dla niepublicznych przedszkoli,
- ewidencja korespondencji i rozliczanie opłat pocztowych,
- pomoc przy prowadzeniu składnicy akt Centrum,
- pomoc przy rozliczaniu inwentaryzacji Centrum i jednostek obsługiwanych, - pomoc przy sporządzaniu dokumentów takich jak: PFRON, SIO, dokumentacji statystycznej wedługo obowiązujących przepisów, - pomoc przy rozliczaniu wpłat za żywienie i wychowanie przedszkolne, - pomoc przy opisywaniu dokumentów księgowych (budżet i rachunki wydzielone),
____________________________________________________________________________
Publikacja dnia: 17.01.2017
Dokument z dnia: 01.09.2015
Dokument oglądany razy: 3 395