Zmiany wprowadzono z powodu:
Pracownicy
Renata Muzyka – inspektor ds. księgowości, rmuzyka@cuw.ostrowmaz.pl, tel. 29 67 998 22
Do zakresu obowiązków należy głównie:
- prowadzenie obsługi finansowo – księgowej miejskich przedszkoli, szkół podstawowych w zakresie wyodrębnionych rachunków dochodowych oraz kont pomocniczych, w tym obsługa bankowa,
- sprawdzanie dokumentów księgowych przedszkoli pod względem formalno – rachunkowym,
- prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej rachunków wyodrębnionych dochodów i wydatków jednostek,
- prowadzenie rozliczeń w zakresie kosztów żywienia w przedszkolach,
- prowadzenie obsługi finansowo – księgowej ZFŚS obsługiwanych jednostek, w tym wypłata świadczeń.
Marta Jasionowska – pomoc administracyjna, mjasionowska@cuw.ostrowmaz.pl, tel. 29 67 998 22
Do zakresu obowiązków należy głównie:
- prowadzenie obsługi finansowo – księgowej jednostek miejskich przedszkoli, szkół podstawowych w zakresie kont ogólnych (wydatki budżetowe), w tym obsługa bankowa,
- sprawdzanie dokumentów księgowych miejskich przedszkoli, szkół podstawowych pod względem formalno – rachunkowym,
- przygotowywanie miesięcznych zestawień wydatków jednostek oświatowych,
- prowadzenie ewidencji i rozliczeń kontrahentów, -uzgadnianie zakupów majątkowych w obsługiwanych jednostkach oświatowych.
Marta Rojek - samodzielny referent ds. płacowych, mrojek@cuw.ostrowmaz.pl, tel 29 67 998 21
Do zakresu obowiązków należy głównie:
- kompleksowa obsługa wszystkich wypłat wynagrodzeń pracowników szkół podstawowych, w tym obsługa bankowa,
- prowadzenie spraw i dokumentacji w zakresie ubezpieczeń społecznych,
- sporządzanie deklaracji ZUS, deklaracji podatkowych,
- sporządzanie sprawozdań w zakresie kadrowo- płacowym, - prowadzenie dokumentacji potrąceń, w tym komorniczych,
- wystawianie zaświadczeń o zarobkach,
_________________________________________________________________________
Joanna Wójcik - specjalista ds. księgowości, jwojcik@cuw.ostrowmaz.pl, tel 29 67 998 25
Do zakresu obowiązków należy głównie:
- prowadzenie obsługi finansowo – księgowej MDK w zakresie kont ogólnych, oraz wydzielonych rachunków, w tym obsługa bankowa, - kompleksowa obsługa wszystkich wypłat wynagrodzeń pracowników instytucji kultury, w tym obsługa bankowa,
- sprawdzanie dokumentów księgowych miejskich instytucji kultury pod względem formalno – rachunkowym,
- przygotowywanie miesięcznych zestawień wydatków miejskich instytucji kultury,
- prowadzenie ewidencji i rozliczeń kontrahentów, - uzgadnianie zakupów majątkowych w obsługiwanych instytucjach kultury,
- rozliczenia podatku VAT,
- uzgadnianie i przygotowywanie niezbędnych zestawień do sprawozdań dotyczących instytucji kultury, ____________________________________________________________________________
Regina Pałaszewska - starszy specjalista ds. księgowości
Do zakresu obowiązków należy głównie: - wykonywanie czynności przypisane głównemu księgowemu miejskich instytucji kultury ,
- prowadzenie obsługi finansowo – księgowej miejskich instytucji w zakresie kont ogólnych, oraz wydzielonych rachunków, w tym obsługa bankowa ,
- sprawdzanie dokumentów księgowych miejskich instytucji kultury pod względem formalno – rachunkowym,
- przygotowywanie miesięcznych zestawień wydatków miejskich instytucji kultury,
- prowadzenie ewidencji i rozliczeń kontrahentów, - sprawozdawczość,
__________________________________________________________________
Łukasz Dawid - księgowy, ldawid@cuw.ostrowmaz.pl, 29 67 998 25
Do zakresu obowiązków należy głównie:
- prowadzenie obsługi finansowo-księgowej miejskiej bibblioteki i muzeum w zakresie kont ogólnych, oraz wydzielonych rachunków, w tym obsługa bankowa,
- sprawdzanie dokumentów księgowych miejskiej biblioteki publicznej i muzeum pod względem formalno-rachunkowym,
- bieżąca obsługa Systemu Obsługi Kultury ( w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego) w zakresie zapotrzebowania środków na inwestycje i wydatki bieżące,
- prowadzenie ewidencji i rozliczeń kontrahentów,
___________________________________________________________________
Barbara Szczapa - samodzielny referent ds. kadrowo - administracyjnych, bszczapa@cuw.ostrowmaz.pl, 29 67 998 21
Do zakresu obowiązków należy głównie: - prowadzenie spraw kadrowych pracowników Centrum oraz instytucji kultury,
- prowadzenie spraw organizacyjno - administracyjnych Centrum,
- pełnienie funkcji administratora bazy informacji (ABI),
- prowadzenie bazy danych SIO dla miasta Ostrów Mazowiecka, - zamówienia publiczne Centrum, - rozliczenia z Powiatowym Urzędem Pracy (staże, prace interwencyjne, roboty publiczne, inne),
____________________________________________________________________________
Urszula Kulesza - pomoc administracyjna, ukulesza@cuw.ostrowmaz.pl, tel. 29 67 998 21
Do zakresu obowiązków należy głównie:
- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- rozliczanie dotacji z budżetu miasta dla niepublicznych przedszkoli,
- ewidencja korespondencji i rozliczanie opłat pocztowych,
- prowadzenie składnicy akt Centrum, w tym współpraca z Archiwum Państwowym,
- uzgadnianie zakupów majątkowych Centrum, - pomoc przy sporządzaniu dokumentów takich jak: PFRON, dokumentacji statystycznej według obowiązujących przepisów,
- ewidencja składników majątkowych Centrum,
- prowadzenie czynności kancelaryjnych, w tym aktualizacja instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt Centrum,
- prowadzenie obsługi wszystkich wypłat wynagrodzeń pracowników miejskich przedszkoli, oraz Centrum, w tym obsługa bankowa,
- prowadzenie spraw i dokumentacji w zakresie ubezpieczeń społecznych,
- sporządzanie deklaracji ZUS, deklaracji podatkowych,
- sporządzanie sprawozdań w zakresie kadrowo – płacowym,
- prowadzenie dokumentacji potrąceń, w tym komorniczych,
- wystawianie zaświadczeń o zarobkach,
___________________________________________________________________________
Małgorzata Frądczyk - sprzątaczka
Do zakresu obowiązków należy głównie:
- utrzymywanie wzorowego porządku i czystości w pomieszczeniach Centrum,
- bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, mydła i ręczników papierowych w pomieszczeniach toalety, łazienki oraz pomieszczeniu socjalnym,
- zakup środków czystości, papieru toaletowego, ręczników, mydła oraz innych niezbednych sprzętów i artykułów potrzebnych do należytego wykonywania pracy na stanowisku sprzątaczki.
Publikacja dnia: 26.01.2018
Dokument z dnia: 01.09.2015
Dokument oglądany razy: 4 046